02 03 שושנ'ס: חוויות של קולאז' 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

חוויות של קולאז'

34



תודה לכל מי שביקר אותנו בדוכן שלנו בקולאז' סייל
שמחתי לפגוש אתכן ואתכם, ולשמוע מכן אילו דברים מעניינים אתכם בגינה...
תודה לכל אלו שבאו וחיממו את הלב עם הרבה מילים טובות ומפרגנות!
אספתי לכם קולאז' של תמונות...תהנו!

ממבט הציפור - תמונות של חפי פריד בפנים ובחוץ


הדוכן שלנו





הסטנדים היפים שלנו בדוכן תוכננו ע"י אורי קדר מסטודיו קדר ונבנו ממשטחים ממוחזרים ע"י מ.ר. משטחים



אי אפשר היה שלא להשלים את החוויה, מי היה מאמין...בחדרי השירותים. כן, אחד המקומות האטרקטיבים של מתחם אקו היו השירותים.

קירות חלל הכניסה לשרותים חופו בעץ ממוחזר, פינה למריחת לק, ופינת איפור..ממש מפנק!









 אגן לשטיפת ידיים, מנורות מקעריות מרק והקיר.. קיר ירוק מצמחים אמיתיים. מרשים בגודלו ויופיו...וכאן לא הסתיימו ההפתעות, אלא רק החלו...



 כל חדר שירותים, עוצב בקפידה בקונספט אחר. ואני כמובן הייתי חייבת לבקר בכולם...כל אחד מרשים בפני עצמו...פשוט חוויה! 
את שאר החדרים והמתחם תוכלו לראות באתר של מתחם אקו .






 הרבה אנשים עזרו לי להרים את הדוכן המקסים שלנו, שהפעם היה מורכב במיוחד. תודה לאיש שלי שבלעדיו לא הייתי מצליחה להקים, להוביל, לבנות, ולסדר את הכל. לילדים המתוקים שלי שחיכו לי בסבלנות רבה הרבה ימים. לאורי ועמר על התמיכה והתכנונים, השעות הרבות של חשיבה ביחד.

ומה הלאה?
שבועות בפתח, ואתם מוזמנים לפסטיבל 'טעם הכפר'. פסטיבל של טעמים, חוויות ואומנות מקומית מהעסקים של מועצה איזורית באר טוביה. גם אנחנו נהיה שם.

תוכלו לשוב ולפגוש אותנו
בתאריכים 13-14/5 
13/5 יום ב' בשעות 16:00-21:00
14/5 יום ג' בשעות 10:00-15:00
במתחם משתלת "אורן ירוק", בכניסה למושב אורות

שלכם,
שושן




תוויות: , , , , ,

35 36 37 38